viktor spiller

Tirs den 12-02-2013.

jeg har været i italien
og jeg skal til madrid
og vi skal ind og se fodbold på søndag
viktor😎

TORSDAG DEN 14-03-2013.

Vi har nu haft fem gode dage i sommerhus og i dag skal vi køre til Tyskland for at overnatte på et hotel i oberstedt vi kørte og kørte vi fik en god aftensmad i tyskland og efter vi var kommet frem til hotellet gik vi ned i baren og fik en sprite og en kæmpe is til natmad god nat.🙂

Fredag den 15-03-2013.

Vi skulle tidlig op for at få morgenmad og vi kørte ud til lufthavnen om kring kl 800.
vi tog shuttel bussen fra  holliday til lufthavnen. og da startede den store forvirring da de strejkede i sikkerheds kontrollen og vi kunne ikke komme ud til vores fly og det var ikke muligt at komme med et fly til madrid i dag fra hamburg lufthavn .
så vi var helt slået ud og Viktor græd og græd og damen der sendte os vider i en anden kø forbarmed sig over Viktor så hun tog vores billetter ud bagved og fik lov til at sendes os til dusseldorff først S tog og derefter tog fra hamburg lufthavn i 4 timer og vi skiftede i durisburg (Viktor`s ide )med etv tog til lufthavnen og med hænge tog til terminalen og alle tjek til at nå flyafgang kl 1650 til madrid. vi tog taxa til hotellet og var på værelset kl 800 og meget trætte tog vi ud for at finde noget at spise.

Lørdag Den 16-2 2013.

Vi spiste morgenmad kl 8 og tog fra hotellet kl 9.

Bedstefar havde mange ting vi skulle nå så vi tog Metroen for første gang i Madrid.🤩🤩

Vi skulle ind til sol (centrum) for at hendte Madrid kort som var bestilt hjemme fra og vi købte også Metro pas til hele ugen vi gik lidt rundt på plads Mayor hvor Viktor fik taget billeder med Mini og den bestøvlet kat mod passende betaling .vi skulle videre med Metroen hen til et hotel for at hendte fodbolds biletter til kampen i morgen som var købt og betalt hjemmefra .Vi fik også en spansk sports avis hvor vi kunne se holdopstillingen og Ronaldo er med på banen og Cacilias er bænket.

Vi gik ind på et Apotek da Viktor havde noget betændelse i en finger og på armen.Vi fik salve og det hjalp i løbet af få timer spisningen hoppede vi over vi tog Metroen til Santiago Bernabeo det er stort vi gik hendt til indgangen og startede rundturen på BERNEBEO det var fantastisk billederne taler for sig selv og vi afsluttede med at købe tøj til Viktor i megastore.Efter ca 2timer 30 min var vi ude igen.Vi var sulten så vi fandt et sted at spise med udsigt til Bernabeo. Vi tog Metroen hjem for at hvile og tog ind til sol om aften hvor der var utrolig mange mennesker samlet også politiet vi tro det var en demostration omkring regeringens indgrebet.det var en utolig oplevelse vi fik spist og købt caps til kampen i morgen næsen hjem ad og så var det senge tid .

Søndag Den 17-2-2013.

Vi spiste morgenmad kl 8 og fik at vide at omkring middag vil der være et nyt værelse vi kunne flytte ind i da de kunne se at Viktor var merer end 2 År og de erkendt at det var deres fejl da der var bestilt seng til ham også det var th der førte forhandlingerne på skaledespansk ros til hende.

Vi tog ind til muset Sophia (national muset) for at se Picasso`s store mesterværk fra 1937 tror jeg nok det var en opgave Viktor gav Bedstefar hjemmefra da en af Viktors lære mente at når vi nu var i Madrid det skulle vi se værket har været udstillet i Barselona(catalonien) under Franko styret og først hjem til Madrid da styret var faldt.Det var stort.Vi fandt ud af at Mor og Far boede i dette område da de var på bryllups rejse i 2008 og nu har Viktor også været der.Viktor styrede undergrunden nogle gange hvad tog vi skulle tage vi kunne godt se at det med overblik som turist guide var ikke fra mor men fra Bedstefar så mor hvis du i fremtiden mangler en er Viktor parat til at hjælpe.Vi tog ind til Sol Viktor skulle på MD (Han var sulten og happy meal ved man hvad er)først pomfritterne og derefter nuggets det er noget far har lært ham.

Hjem for at bytte værelse og slappe af og lade op til den store aften på Santiago Bernabeu.Jeg syntes at Viktor skal have lov til at fortælle om den når vi kommer hjem .Det var stort hjemme omkring kl 2330 og godt brugte.

Mandag Den 18-2-2013.

Det er dagen efter den store oplevelse fra fodboldkampen så det var svært at komme op men det lykkedes. Dagens program var at viktor skulle køre bil og vi skulle køre med cabel bane ned over floden og over på den anden side hvor der var mange muligheder øv øv🙃🤒 det var to fuser biler var ikke for viktor og kabel banen var lukket og vi havde gået en del kilometer og th havde vrøvl med maven så vi tog Metroen hjem til hotellet og lagde th i seng og resten af dagen gik omkring hotellet.😲

Bedstefar og Viktor tog på hemmelig mission hvor planen var en taske som mormor syntes var flot så viktor viste vejen til foretningen hvor tasken hang i vinduet vi så vi købte og jeg spurgte Viktor hvorfor at Mormor skulle have taske det var fordi han ville glæde mormor når hun ikke havde det så godt missionen lykkedes hun blev rigtig glad og resten af dagen gik med pc ipad viktor havde også lidt feber og hovedpine og Bedste hentede hjennebragt pizza og alle var glade godnat.🤩

PS TH telefon virker ikke så hvis nødvendig ring til basse eller skriv på hjemmesiden.

Tirsdag Den 20-02-2013.🤩

Vi fik serveret morgenmad på sengen af TH. og så var der tid til at tage ind til sol der var gaver der skulle købes ind.Vi fik købt billetter til Madrids hop on busser .vejret var ikke det bedste det regned og blæste og i toppen af en dobbelt dækker var det noget koldt.busserne køre forbi de mest kendt atraktione og mindesmærker og pladser vi hoppede af for at spise frokost og på igen for at foresætte turen rundt vi hoppede af ved Palacio Real som var et af vores mål det er statens ejendom men kaldes kongeslottet billeder må ikke tages inden for Th har købt en bog med billeder.Vi har set mange ting rundt i Verden men vi har aldrig set så meget vildt på et sted det var fantastisk Viktor var også vild imponeret. Ved siden af kongeslotte ligger der en stor Catedral (Ameria Real)-imponerte vi fik tændt lys for dem der ikke er her mere og vi fandt ud af at vi tror lidt på gud.

Turen gik vider ind til Sol hvor vi købte de sidste gaver og derefter hjem til hotellet,efter lidt hvil skulle vi ud for at spise vi fik en god middag og vi fik bestilt på skraldespansk Viktor havde svært ved at falde i søvn efter dagen oplevelser.🤔

Onsdag Den 20-02-2013.😲

Det var hårdt at komme op men vi skulle ud til zoo hvis det var godt vejr og det var en fantastisk dag der var dyr fra alle verdensdele og dervar også hajer som Bedste far sagde der var opvisning med søløver,delefiner og papegøjer og fugle og da vi skulle derfra fandt bedste en smutvej så vi gik til en anden Metro station vi tog metroen ind til byen for at hoppe på Madrid hop on bus på linie to da vi stadig havde billetter der duede vi hoppede af i sol og fik noget at drikke og Bedste blev placeretved springvandet fordi de havde en hemmelig mission da Bedste har fødselsdag i morgen.vi tog og havde aftalt at bedste henter pizza og hyggede resten af aftenen.

Torsdag 21-02-2013.😀

I dag er det bedstefars fødselsdag så vi skulle op tidlig for at lave morgen bakke med flag og grandkogler som vi fandt ude ved zoo i går og flag havde vi smulet med hjemmefra.bedstefar fik fødselsdags sang og gave som var en skjorte .dagen var sat af til tyrefægterarenaen ventas vi der ude i og blev rundvist det var spændene men Viktor syntes at det kun var lidt spændende he he.Vi tog ind til sol til MD og spiste og Viktor havde fået lov til at noget tøj og deefter tog vi hjem til hotellet fordi mor mor skulle ose købe tøj der .bedstefar og Viktor spillede håndbold med sokker.Vi tog ud for at spise og hygge og tog hjem for at spille håndbold Viktor vandt og tak for en god fødselsdag Viktor og TH og opkald og SMS på min fødselsdag.i morgen skal vi hjem til dem vi savner.🤩

Fredag den 22-02-2013.
Den store afrejse dag vi skulle første til lufthavnen kl ca 1200.
viktor var træt og TH mente ikke at hun skulle have euro med hjem så hun handled det sidste og Viktor så høvdinge bold på Bedstes PC.
vi tog ud til lufthavnen og det gik smertefrit indtil Bedstes mobiltelefon blev væk i sikkerhedskontrolden men den blev fundet og alle var glade flyve turen gik fint og vi landede stortset til tiden og vel hjemme hos Viktor kl 2149 der var meget at fortælle og Viktor skulle give gaver og vi fik noget at spise og detr var så den ferie.